fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

פאפוס מדורגת כעיר מספר 1 בדירוג איכות החיים בקפריסין

Paphos Cyprus no 1

🌟מחקר חדש מצביע: פאפוס בקפריסין מדורגת כעיר עם איכות החיים הטובה ביותר🌟

אתר החדשות הקפריסאי Philenews פרסם את מדד איכות החיים בערים השונים בקפריסין נכון לאפריל-מאי 2024 ובו נמצא כי פאפוס מובילה בדירוג איכות החיים על פני ניקוסיה, לימסול ולרנקה, כאשר לרנקה מדורגת אחרונה במדד זה.

התושבים והמבקרים בפאפוס נהנים מאיכות חיים בלתי רגילה, והנתונים אומרים הכל: פאפוס נמצאת בראש טבלת האיכות של חיים בקפריסין לפי האתר Numbeo. בין היתר, העיר מתהדרת בכוח רכישה גבוה, זמני נסיעה קצרים (אין פקקים!) , רמות זיהום נמוכות ותנאי אקלים נעימים.

כל אלה תורמים לאווירה רגועה ולחיים שלווים לתושביה ולמבקריה. פאפוס גם מציעה תשתיות מצוינות, בריאות וביטחון, שהופכים אותה ליעד מועדף על רבים שמחפשים איכות חיים גבוהה.

כך למשל נמצא כי כח הקנייה של התושבים בפאפוס גבוה יותר בהשוואה לערים אחרות והיא נהנית מיחס מחיר נדל״ן להכנסה הנמוך ביותר מבין כל הערים 5.48 (לשם השוואה לימסול עם יחס 11.21 ולרנקה 9.72)

המשמעות היא שמחירי הנכסים והבתים בפאפוס עדיין לא התייקרו בהשוואה לערים האחרות, ולכן החזר ההשקעה ראשוני מהיר יותר. זהו גם יעד תיירותי פופולרי עם ביקושי השכרה גבוהים לטווח קצר וגם ארוך.

בנוסף, השקעות אדירות של ראש העיריה בתחומי האקדמיה וההייטק – מביאים לעיר זרם אנשי הייטק וחינוך.


רק לאחרונה זכתה עיריית פאפוס בפרס European Capital of Smart Tourism 2023 המעיד על פיתוח כלים ושירותים דיגיטליים בעיר לטובת תיירות העתיד. 

 

השוואה במדד איכות החיים בין פאפוס ללרנקה בקפריסין

Quality of Life Comparison Between Larnaca and Paphos

לסיכום

בין אם אתם שוקלים רכישת נכס או לבצע רילוקיישן, אנחנו כאן כדי לספק לכם מידע על היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, ולאפשר לכם לבחור את הזדמנות ההשקעה המתאימה ביותר לצרכים והעדפות שלכם. נלווה אותכם לאורך כל התהליך וגם שנים לאחר מכן אם תבקשו.  דברו איתנו או תאמו איתנו סיור נכסים בפאפוס!

פאפוס רושמת שיאים במכירת נדל״ן למשקיעים זרים >>>לקריאה נוספת<<<

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן