לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

מזג האוויר בפאפוס

מזג אוויר פאפוס

מזג אוויר פאפוס - תחזית ועדכונים

תחזית מזג האויר בפאפוס ובישראל דומה מאוד לאורך השנה.

פאפוס, הממוקמת על החוף הדרום-מערבי של קפריסין, מתהדרת באקלים ים תיכוני, הדומה מאוד לאקלים בישראל.  

בכך פאפוס משמשת יעד תיירותי לאורך כל השנה. תיירים המגיעים בקיץ נהנים מהחופים והים בקפריסין ובחורף מבלים בהרי הטרודוס המושלגים ובערים ובכפרים הפזורים ברחבי האי.

השאלות שלרוב אנו נשאלים הן: מתי כבר מספיק חם להכנס לים בפאפוס ומתי העונה של השלג בהרי הטרודוס בחורף.  במאמר זה ננסה להשיב על כל השאלות הקשורות במזג האוויר בפאפוס.

פאפוס מזג אוויר

פאפוס חווה חורפים מתונים ורטובים וקייצים חמים ויבשים. העיר נהנית מיותר מ-300 ימי שמש בשנה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לאוהבי השמש. טמפרטורות החורף נעות בין 8°C ל-17°C, בעוד שטמפרטורות הקיץ יכולות להגיע ל-30°C ומעלה.

 למה דווקא קפריסין ומהם כיווני ההשקעה בנדל”ן בפאפוס?

 

מזג אוויר בפאפוס

כדי להתעדכן בתנאי מזג האוויר העדכניים, צפו בתחזית מזג האוויר בפאפוס לשבוע הקרוב:

PAPHOS WEATHER

חודשים מומלצים לביקור בקפריסין

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין, במיוחד בפאפוס, הוא במהלך האביב (אפריל עד יוני) והסתיו (ספטמבר עד נובמבר). במהלך חודשים אלה, מזג האוויר בפאפוס נעים, והטמפרטורות מתונות, נעות בין 20°C ל-25°C. תקופות אלו גם מאופיינות  בפחות תיירים לעומת עונת השיא בקיץ.

מזג אוויר בפאפוס באוקטובר

אוקטובר הוא חודש שנחשב חודש תיירותי מלא בקפריסין.  תיירים רבים מאירופה ומישראל מגיעים לבתי המלון לאחר שהחום הקיצי יורד מעט ומזג האוויר נהיה יותר נוח.   הטמפרטורות נעות בין 16°C ל-27°C. וטמפרטורת המים היא סביב 24°C, כך שעדיין נעים לשחות.

מאחר וגם שוליי עונת התיירות (חודשים אוקטובר – נובמבר ואפריל – מאי) נוחים מאוד לביקור ושהייה, הרי שקפריסין ופאפוס בעיקר מהוות יעד מעולה להשקעות נדל״ן להשכרה קצרת טווח לתיירים. 

מזג אוויר לרנקה

לרנקה, הממוקמת על החוף הדרומי של קפריסין, חולקת אקלים ים תיכוני דומה לפאפוס. הקייצים בלרנקה חמים ויבשים, עם טמפרטורות שנעות בין 25°C ל-35°C. החורפים מתונים, עם טמפרטורות שנעות בין 10°C ל-20°C, והאזור מקבל את רוב הגשמים בין נובמבר למרץ.

מזג אוויר בקפריסין לפי חודשים

חודש
טמפרטורת מינימום ממוצעת (°C)
טמפרטורת מקסימום ממוצעת (°C)
ינואר
7
17
פברואר
7
18
מרץ
9
19
אפריל
11
22
מאי
15
26
יוני
19
30
יולי
22
33
אוגוסט
22
33
ספטמבר
20
31
אוקטובר
16
27
נובמבר
12
22
דצמבר
8
18

מכ״ם גשם קפריסין

טמפרטורת הים בקפריסין לפי חודשים

החודשים בהם ניתן ליהנות מהים בקפריסין הם החל ממאי ועד סוף אוקטובר.

חודש
טמפרטורת מינימום ממוצעת (°C)
ינואר-אפריל
17-18
מאי-יוני
21-24
יולי-ספטמבר
26-27
אוקטובר
24
נובמבר
21
דצמבר
19

מזג אוויר טרודוס ומצלמת שלג

אתר הסקי בהרי הטרודוס שוכן למרגלות הר האולימפוס וניתן לצפות לשלג החל מאמצע חודש ינואר ועד לאמצע-סוף חודש מרץ מדי שנה.  עם זאת, כדאי לבדוק לפני שאכן יש שלג ואתר הסקי פתוח לגלישה.  מדי שנה האיזור עצמו עמוס במשפחות ומטיילים אשר באים ליהנות ממשחקי שלג והכל במרחק של פחות משעה נסיעה מלימסול, פאפוס ולרנקה.  צפו במצלמת השלג באתר הסקי בטרודוס, המתעדכנת מדי יום.

לסיכום, למרות שמזג האוויר בפאפוס דומה לתנאים בארץ, יש לבדוק לפני ההגעה לקפריסין את הטמפרטורות, הצפויות ומשקעים בדף זה מאחר ובפועל ישנם שינויים משנה לשנה. 

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן