fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

למה דווקא קפריסין ומהם כיווני ההשקעה בנדל”ן בפאפוס?

כל הסיבות למה לבחור דווקא נדלן בפאפוס!

לנו זה כל כך ברור, אבל נזכיר גם לכם. קפריסין היא המדינה האירופאית הכי קרובה לישראל – רק 40 דקות טיסה ואתם מגיעים ליעד חלומי. עם התנהלות אירופאית, היא מסודרת ומוגנת, עם מזג אויר נעים וחם כמו בארץ והרבה תיירות חורף (חשבו “תשואה כל השנה!”). בנוסף, קפריסין מעודדת כניסת משקיעים זרים, לכן המיסוי נמוך במיוחד.

עוד פרטים בסרטון!

פאפוס: דירות להשקעה

במחיר של דירה אחת בישראל, תוכלו לקנות מספר דירות נופש בפאפוס. וילה בפאפוס קפריסין עם בריכה פרטית, תעלה לכם כמו דירה סופר סטנדרטית בבניין קומות בארץ. לא בכדי פאפוס מככבת במספר העסקאות הנדל״ניות לשנת 2023, כי היא מציגה התפתחות מהירה ומבטיחה.

ואם כל זה לא הספיק, הרי שבקפריסין, יש מספר כיוונים אפשריים להשקעה ואתם יכולים לבחור לאן אתם מכוונים את השקעת הנדל”ן שלכם (או לשלב מספר אפיקים!), לפי התקציב והאופי שלכם.

איך למקסם רכישה של וילות בקפריסין פאפוס

שני הכיוונים העיקריים הם – תשואה או בית נופש. במידה ובחרתם בעסקת תשואה, תוכלו לרכוש וילה בפאפוס או דירה להשקעה בפאפוס ולהשכיר אותם לטווח ארוך. התשואה הממוצעת של בית בפאפוס נעה בין 5-7% לכל הפחות.

בשנתיים האחרונות פאפוס מזנקת בביקושים למגורים ארוכי טווח של סטודנטים, אנשי הייטק ומסחר וזאת גם עקב השקעות אדירות של ראש העיריה, בתחומי האקדמיה וההייטק שהביאו לעיר זרם של שוכרים לטווח ארוך.

במידה והחלטתם לרכוש בית נופש, תוכלו בהחלט להשכיר אותו לתיירים (airbnb) והוא ישמש אתכם במקביל כבית נופש “בין לבין”. כלומר, תוכלו גם לקנות וילה בפאפוס, וגם להרוויח ממנה תשואה פאסיבית, כשאתם בארץ.

בתים למכירה בפאפוס קפריסין עם Keynote-Assets

רוצים לשמוע עוד על וילות בפאפוס? רוצים לקבל פרטים על בתים למכירה בפאפוס קורל ביי? מעוניינים לקבל מידע על השקעות נדלן אטרקטיביות במקום הקסום הזה? תשאירו לנו פרטים. יש לנו מאגר עצום של בתים למכירה בפאפוס בפרט ובכל היעדים השווים בקפריסין.

אנחנו ד”ר נועם ואליס שני, הקמנו את חברתנו KEYNOTE ASSETS LTD ב-2017 בקפריסין. אנחנו מלווים משקיעים ישראלים שרוצים לרכוש דירות בקפריסין ומעניקים ייעוץ מקצועי בנושא.

צרו איתנו קשר בוואצאפ, או השאירו פרטים באתר שלנו. למה אתם מחכים? ההשקעה המשתלמת ביותר, ממתינה לכם בלחיצת כפתור.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן