fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

רכישת קרקע לבניית דירות ווילות יוקרה

רכישת קרקע לבניית דירות ווילות יוקרה

רכישת קרקע לבנייה בקפריסין – למה זה כדאי?

קפריסין היא מדינת אי הממוקמת בים התיכון המתפתחת בצעדי ענק וכיום, נחשבת ליעד מפתה למחפשי רילוקיישן ולמשקיעים בנדל”ן.

אחת מאפשרויות ההשקעה הפופולאריות במדינה היא רכישת קרקע לא מפותחת למטרות בנייה. זוהי אפשרות שלא מעט אנשים נרתעים ממנה, בשל הרעיון של בניית בית מאפס במדינה עם שפה, חוקים ומנהגים שונים מהמוכר, אך יש לה כמה יתרונות בולטים שכדאי להכיר.

מאמר זה, בוחן את היתרונות של אפיק ההשקעה היצירתי הזה ומסביר מדוע רכישת קרקע לבנייה היא אופציה מעניינת עבור מי ששוקל לעבור לגור בקפריסין, או להוסיף אל תיק ההשקעות שלו השקעת נדל”ן בעלת פוטנציאל גדול לתשואה נאה.

ליצירת קשר לחצו כאן

למידע נוסף לחצו כאן

קפריסין כמגנט למשקיעים בנדל”ן

לפני שמדברים על רכישת קרקע לבנייה, כדאי לדעת, שקפריסין היא יעד מבוקש להשקעות נדל”ן באופן כללי, תודות למיקומה הגיאוגרפי במזרח הים התיכון, נופיה המדהימים, חופיה הבתוליים והאקלים המתון שלה.
לצד אלה, קפריסין ידועה כאחת המדינות הנוחות והידידותיות למשקיעים בהיבט המיסוי.

לשיקולים משפטיים ורגולטוריים של מדינה, יש השפעה מרחיקת לכת על עלותן הסופית של עסקאות נדל”ן ועל מידת הכדאיות שלהן ובהקשר זה, ממשלת קפריסין ללא ספק עושה עבודה טובה ומעודדת השקעות זרות.

רכישת קרקע לבניית דירות ווילות יוקרה

מדוע כדאי לשקול רכישת קרקע לא מפותחת?

  • חופש מקסימלי ושליטה מלאה על תכנון ועיצוב הנכס: אחד היתרונות העיקריים של השקעה בקרקע לא מפותחת, הוא החופש שהיא מספקת לקונה והיכולת שהיא מקנה לו להתאים את הנכס שייבנה עליה בדיוק לתקציבו, להעדפותיו ולצרכיו האישיים.
    למי שמתעניין באפשרות של בניית וילות יוקרה למשל, רכישת קרקע ובנייה עצמית היא האפשרות האולטימטיבית, משום שכאשר בונים וילה, ההיבט של התאמה אישית הוא מאד משמעותי ובהרבה מקרים רוכשי וילות מעדיפים לתכנן ולבנות בעצמם את בית חלומותיהם ולא להסתפק בנכס מיד שנייה.

    כמובן, שהגמישות של מגרש ריק לבנייה פותחת אפשרויות רבות נוספות, כמו בנייה של כמה יחידות נופש להשכרה לטווח קצר, או בית פרטי למגורים עם יחידת דיור צמודה שתניב הכנסה שוטפת.
    קרקע לא מפותחת היא בגדר בד קנבס ריק, עליו ניתן לצייר כל חזון נדל”ני שרוצים (במסגרת החוק כמובן).

  • השקעה לטווח ארוך: לקרקע לא מפותחת יש פוטנציאל לעליית ערך משמעותית. שוק הנדל”ן של קפריסין נתון בצמיחה מתמדת שבשנים האחרונות אף הולכת ומואצת, והשקעות בקרקעות במדינה, מוכיחות את עצמן כבר שנים כמניבות תשואות מרשימות.
    עם תכנון ופיתוח נבונים, השקעה כזו יכולה להוות קפיצת מדרגה כלכלית בטווח הארוך.
    הטבות מס: קפריסין מציעה תמריצי מס ויתרונות שונים לבעלי קרקעות וליזמים. הטבות אלו יכולות לנוע בין ארנונה מופחתת לפטורים על רווחי הון. הבנה ומינוף של ההנחות השונות יכולים לשפר משמעותית את רווחיות ההשקעה.

חשוב להבין, שתהליך רכישת קרקע לבנייה בקפריסין הוא פעולה מורכבת, ודורש ידע והבנה מעמיקים של כל ההיבטים והפרטים הכרוכים בתהליך הרכישה. זה המקום שבו משרד נדל”ן מהימן ומקצועי, ממלא תפקיד מכריע.

יש חשיבות עצומה להיכרות השוק המקומי, עם הדרישות המשפטיות ומלכודות פוטנציאליות.

לכן, מומלץ מאד לא לוותר על קבלת הכוונה ממומחה בתחום, שיוכל לחבר את הרוכש עם אנשי מקצוע מכלל התחומים שהוא מכיר וסומך עליהם, כדי להבטיח עסקה חלקה ומוצלחת.

אם אתם חולמים על רכישת קרקע שעליה תוכלו לממש את חלומכם, יהיה אשר יהיה, אנו, חברת “Keynote Assets“, נמצאים כאן כדי ללוות אתכם כל הדרך עד להגשמת החלום.

אנו, דוקטור נעם ואליס שני, זוג ישראלים שעבר לגור בפאפוס, קפריסין והקים את החברה בשנת 2017. בבעלותנו נכסים מניבים רבים וב- 2021 אף הקמנו קרן נדל”ן דרכה ביצענו רכישות רבות של נכסים להשכרה באזור.

אנו מכירים את שוק הנדל”ן הקפריסאי על בוריו ובאותה מידה, גם את הצד הישראלי של המטבע.

רוצים לדעת יותר? בלחיצה כאן, תוכלו להתרשם ממגוון ההשקעות, הפרויקטים והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו.

 

למידע נוסף ולתיאום פגישה, צרו עמנו קשר:

בווטסאפ  357-99-982500+  |  באימייל info@keynote-assets.com  |  בעמוד “צור קשר” באתר

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן