fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

קניית בית / וילה בקפריסין

מה חשוב לדעת על קניית בית בקפריסין?

קפריסין היא אי יפהפה בים התיכון, הידוע בחופים המדהימים שלו, במזג האוויר הנעים ובתרבות העשירה שלו. לצד מחירי נדל”ן יחסית זולים, קפריסין הפכה ליעד מבוקש בקרב ישראלים ואירופאים לקניית בתים, ומציעה מגוון רחב של סגנונות ומחירים לבחירה. עם זאת, כשבאים לבחון בתים למכירה בקפריסין חשוב לקבל בסיוע של גורם מקומי מקצועי, כמו השירות שמציעה חברת KEYNOTE ASSETS LTD.

ליצירת קשר לחצו כאן

למידע נוסף לחצו כאן

 

אילו סוגי בתים ווילות יש בקפריסין?

מי שמחפש בית בקפריסין ימצא אצלנו באתר, תחת הכותרת וילות למכירה בקפריסין, מגוון רחב של סוגי נכסים בסגנונות שונים. מדובר בנכסים הפזורים במקומות שונים ברחבי האי, לרבות פאפוס.

הסוגים של וילות בקפריסין למכירה כוללים בין היתר:

 

  • בית משפחתי בקפריסין: ברחבי האי מוצע מגוון גדול של בתי משפחה צמודי קרקע בגדלים וסגנונות בניה שונים, היכולים להיות ממוקמים בעיר או בכפר, על ההר או ליד הים. הבתים יכולים להיות דו משפחתיים או פרטיים, בסיסיים או יוקרתיים וכדומה.
  • וילה למכירה בקפריסין על הים: וילות חוף הן נכסים מבוקשים בקפריסין, בהיותן ממוקמות קרוב לים, בין אם צמוד אליו במרחק הליכה או בנסיעה קצר. לא אחת הן כוללות גם בריכות שחייה, ג’קוזי ופינות ישיבה בחוץ.
  • בית כפרי בקפריסין: בתי כפר בקפריסין ידועים בקסם ובייחודיות שלהם. הם משלבים אלמנטים מסורתיים עם נוחות מודרנית, ומציעים חווית מגורים אותנטית בלב הטבע. בדרך כלל מדובר על בתים עם גגות רעפים הבנויים מאבן מקומית, המעניקה לבית אווירה נעימה וחמימה, לצד מבנה חזק ועמיד לאורך זמן.
  • וילות יוקרה: ניתן למצוא גם וילות בקפריסין הבנויות באופן מודרני ויוקרתי, חדשות ויד שנייה. הן ממוקמות בדרך כלל במיקומים הטובים ביותר ומציעות מגוון רחב של מתקנים ושירותים, כגון בריכות שחייה פרטיות, מגרשי טניס, קולנוע ביתי ומרתף יינות.  לעיתים הן גם יהיו ליד מגרשי גולף ברמה גבוהה.
  • דירות בקפריסין: שוק הנדל”ן בקפריסין מציע גם מגוון רחב של דירות למכירה בשכונות מגורים ואזורי נופש. אלו יכולות להיות דירות חדשות ומודרניות, יד ראשונה ודירות יד שנייה. הדירות מוצעות בגדלים שונים מדירות סטודיו לדירות שניים, שלושה, ארבעה חדרים ויותר.

 

למה לא כדאי לקנות לבד בית בקפריסין?

הבנתם שקניית נכס באי היא השקעה כדאית? החלטתם שאתם מתחילים לחפש וילות למכירה בקפריסין? חשוב שתבינו שכמו כל מקום אחר בעולם, גם קניית בית בקפריסין הינה עסקה מורכבת הדורשת ידע, ניסיון והבנה מעמיקה של השוק המקומי. למעשה, הניסיון לרכוש בית באופן עצמאי, ללא סיוע מקצועי, עלול להוביל לקשיים משמעותיים ואף לגרום לנזקים כספיים לא מבוטלים.

להלן מספר סיבות עיקריות מדוע לא כדאי לקנות לבד בית בקפריסין:

  • השוק הקפריסאי שונה משמעותית משוק הדיור בישראל. חוקים, תקנות, נהלים, מנהגים מקומיים ואף תרבות העסקאות שונות, ועלולים להוות מכשול משמעותי עבור מי שאינו בקיא בהם.
  • נכסים רבים בקפריסין אינם מוצעים לציבור הרחב, ומופיעים רק אצל סוכנים מקומיים בעלי קשרים נרחבים. ניסיון לאתר נכסים באופן עצמאי עלול להגביל משמעותית את האפשרויות העומדות בפניכם, ולמנוע מכם גישה לנכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה גבוה.
  • תהליך המשא ומתן על רכישת בית בקפריסין מורכב, ודורש מיומנות רבה. אדם שאינו בקיא בשוק המקומי עלול להתקשות להשיג מחיר הוגן עבור הנכס, ואף עלול לפגוע בזכויותיו החוזיות.
  • תהליך רכישת בית בקפריסין כרוך בלא מעט בירוקרטיה, הכוללת הנפקת אישורים, רישומים, טפסים ועוד. ניסיון להתמודד עם כל אלו באופן עצמאי עלול להיות מייגע, מתסכל ואף לגרום לטעויות שעלולות לעכב את התהליך או אף לבטלו.
  • חוזה רכישת בית הוא מסמך משפטי מורכב, ודורש הבנה מעמיקה של החוק הקפריסאי. אדם שאינו בקיא בתחום המשפטי עלול לחתום על חוזה שאינו מגן על זכויותיו, ואף עלול לחשוף את עצמו לתביעות משפטיות עתידיות.
  • השפה הרשמית בקפריסין היא יוונית, ורוב המידע והתקשורת בנוגע לרכישת נדל”ן מתנהלים בשפה זו. אדם שאינו דובר יוונית עלול להתקשות לתקשר עם גורמים רלוונטיים, להבין מסמכים רשמיים ולנהל משא ומתן יעיל.
  • רכישת בית בקפריסין כרוכה בהתמודדות עם גורמים רבים, כגון קבלנים, שמאים, עורכי דין, פקידים ממשלתיים ועוד. אדם שאינו נעזר בסוכן מקצועי עלול להיתקל בקשיים משמעותיים בהשגת שיתוף פעולה יעיל מכל הגורמים המעורבים, ועלול לספוג עיכובים ועלויות נוספות.

 

סיוע מקצועי בקניית בית בקפריסין

מכיוון שלא כדאי לקנות וילה בקפריסין לבד, מה שכן מומלץ הוא לפנות לגורם מנוסה ואמין כחברתנו לקבלת ליווי וסיוע מקצועי. הסיוע נשען על ידע וניסיון מעשי רב בשוק המקומי, גישה אל דירות בתים ואל וילות למכירה בקפריסין שלא תמצאו באף מקום אחר, לצד ניהול מוצלח של מו”מ בשמכם, טיפול בכל נושאי הבירוקרטיה, סיוע בהשגת מימון, בשיפוץ המבנה ועוד.

לקניית בית בקפריסין ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם KEYNOTE ASSETS LTD בדוא”ל: info@keynote-assets.com או בוואטס אפ.

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן