fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

בתים למכירה בפאפוס

בתים למכירה בפאפוס

זרקור על בתים למכירה בפאפוס, קורל ביי

פאפוס היא אחת הערים הפופולאריות עבור משקיעים, תיירים ומקומיים בקפריסין. אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר שלה זוהי רצועת החוף הארוכה הנפרסת לאורך האי והקרבה המשמעותית לים.

חוף קורל ביי (Coral Bay Beach), זהו חוף יפיפה ופופולרי מאוד בקרב כל מי שמגיע לקפריסין ומבקש לנפוש על חוף הים.

קל מאוד להגיע מפאפוס לקורל ביי, בין אם בתחבורה ציבורית נוחה (אוטובוסים) ובין אם במונית או ברכב פרטי (כ-15 דקות נסיעה). רבים אף בוחרים לעשות את הדרך ברכיבה על אופניים וליהנות מהנוף היפהפה.

הביקוש הגבוה שנוצר סביב קורל ביי הביא להתפתחות של מגוון שירותים, פעילויות ספורט ימי, טברנות, ברים תוססים ומקומות בילוי אחרים באזור, וכמובן – גם של נדל”ן.

ליצירת קשר לחצו כאן

למידע נוסף לחצו כאן

בתים למכירה בפאפוס – נכסים סביב קורל ביי

הזדמנויות הנדל”ן באזור חוף קורל ביי בקפריסין הן מגוונות מאד וכוללות קשת רחבה של סוגי נכסים:

  • וילות ובתים: אזור זה ידוע בווילות ובבתי היוקרה שלו, המשקיפים אל הנוף המרהיב של קו החוף, המעוטר בצוקים ומפרצונים.בין הבתים ניתן למצוא כאלה הבנויים בסגנון מודרני או מסורתי, ורבים מהם מתהדרים בבריכות שחייה פרטיות ובחצרות רחבות ידיים עם פינות ישיבה ומתקני אירוח שונים, כיאה לבית ים-תיכוני, שיושביו נהנים מבילוי ומאירוח מחוץ לכתלי הבית מרבית ימות השנה.
  • דירות: בקורל ביי ניתן למצוא הרבה מתחמי דירות ובתים משותפים. הדירות מספקות אפשרויות השקעה מגוונות ויש ביניהן הכל, החל מדירות סטודיו או דירות שני חדרים קטנות ועד לדירות פאר מאובזרות למשעי.
  • קרקעות: עדיין אפשר למצוא באזור הזדמנויות לרכוש מגרשים לפיתוח עתידי ולבנייה.

רבים מרוכשי הנכסים בקורל ביי משכירים את בתיהם לתיירים ולנופשים (השכרות לטווח קצר) וזהו אזור אידיאלי למי שמעוניין בנכס מניב להשקעה, שיש לו ביקוש גבוה.

מגוון הנכסים הרחב מאפשר למצוא השקעות שמתאימות לתקציב בכל סדר גודל החל מכ- 150,000 אירו ועד למיליון אירו ויותר וליהנות מתנאי המס הידידותיים שקפריסין מציעה למשקיעים מבחוץ.

מיסוי נדל”ן למשקיעים זרים בקפריסין

קפריסין נחשבת ידידותית למשקיעים בהיבט של מיסוי ומאפשרת להם למקסם את התשואה על הנכס שלהם, בעת הקנייה, המכירה וההשכרה שלו.

  • מס רכישה: עד לא מזמן מס על רכישת נדל”ן מיד שנייה היה מדורג (קיימות 3 מדרגות מס), והתחיל ב- 3% על 85,000 האירו הראשונים עד למקסימום של 8% על כל סכום שמעבר ל- 170,000 אירו. לאחרונה, בהנחיית המדינה, הוחלט על הנחה של כ-50 אחוז על מס הרכישה המדורג, וכיום מס רכישה לנכס ממוצע נע באזור ה-3-4 אחוזים.
  • מע”מ: המס על רכישת נכס חדש או קרקע לבנייה מתחלקים לשני סוגים– המע״מ באת שימוש אישי הינו כ- 5%, ו19% כאשר מדובר בהשקעה.
  • מס שבח: בעת מכירת הנכס, המוכר ישלם 20% על הרווח שעשה בעת המכירה, כלומר, על ההפרש שבין המחיר בו רכש את הנכס לבין המחיר בו מכר אותו.
  • מס על שכירות: הכנסה משכירות של עד 19,500 אירו בשנה (כלומר, 1,625 אירו בחודש) אינה חייבת כלל במס.
    עבור כל הכנסה משכירות מעל לסכום זה, בעל הנכס יחויב ב- 20% מס, רק על החלק שמעבר ל-19,500 אירו בשנה פר מספר האנשים המחזיקים בנכס (אם שני אנשים במחזיקים בנכס אחד, סף תשלום מס שכירות יהיה כפול).

חשוב לדעת, שבעת רכישת נכס ישנן אגרות שונות (דוגמת “מס בולים”) שמתווספות לעלות העסקה אך עם זאת, ניתן להשיג הקלות והנחות למיניהן במיסוי באמצעות ייעוץ משפטי וייעוץ מס, שעשויים להשפיע משמעותית על התחשיב הסופי.

כאשר בוחנים הזדמנויות נדל”ן בקפריסין (כמו בכל מדינה זרה), חשוב ביותר לעבוד עם סוכן נדל”ן מקומי מומלץ, שיוכל לספק את כל המידע העדכני על הנכסים הזמינים, מגמות השוק, הדרישות המשפטיות והדרכים באמצעותן ניתן למזער את ההוצאות השונות הנלוות לרכישה ולמקסם את התשואה על הנכס.

אם אתם שוקלים רכישת בית בקורל ביי, או בכל אזור פאפוס, אנו, “Keynote Assets“, חברת נדל”ן שהוקמה על ידי זוג ישראלים החיים מזה כמה שנים בקפריסין – בדיוק מה שאתם צריכים כדי להבטיח לעצמכם את העסקה הטובה ביותר שבאפשרותכם להשיג.

אנו מתמחים בנדל”ן באזור פאפוס וסביבותיה וכבר הספקנו ללוות עשרות משקיעים ישראלים בדרכם להגשמת החלום הנכסף של בעלות על נכס בקפריסין.

לחצו כאן למידע נוסף על מבחר הפרויקטים, השירותים, והשקעות הנדל”ן שאנו מציעים ללקוחותינו.

 

לייעוץ, שיחה ותיאום פגישה, צרו עמנו קשר:

בווטסאפ  357-99-982500+  |  באימייל info@keynote-assets.com  |  בעמוד “צור קשר” באתר

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן