fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

דירות למכירה בפאפוס

מחירי דירות בפאפוס

דירות למכירה בפאפוס – אפיק השקעה שכדאי להכיר

שוק הנדל”ן בפאפוס הוא דינמי, מגוון ומציע אפשרויות רבות לרוכשים המעוניינים לרכוש דירות להשקעה או למגורים.

נכון להיום, כ- 65.5% מתושבי קפריסין מתגוררים בערים, ופאפוס היא העיר החמישית בגודלה במדינה. בנוסף לתושבי הקבע החיים בה, העיר נהנית מתנועה ומתחלופה ערה של תיירים חלק ניכר מהשנה, בזכות מיקומה האטרקטיבי על חוף הים בדרום-מערב האי והשילוב המנצח שהיא מציעה בין חיי עיר-חוף תוססים לבין נופים מדהימים ופינות חמד רבות מספור.

בשנים האחרונות, שוק הנדל”ן באי נהנה מהתפתחות מואצת ומהתעניינות רבה מצד משקיעים מבחוץ. מחירי הנכסים נמצאים בעלייה מתמדת מזה זמן מה, אך עדיין נחשבים לאטרקטיביים מאד בהשוואה למחירי נכסים דומים בהרבה אזורים אחרים בעולם. לכן, היום הוא הזמן טוב יותר עבור כל מי שמחפש דירות בפאפוס למכירה.

המאמר הבא, מתאר את המאפיינים המרכזיים של שוק הנדל”ן בפאפוס ואת מחירי הדירות האופייניים לתקופה.

 

ליצירת קשר לחצו כאן

למידע נוסף לחצו כאן

 

מאפיינים עיקריים של שוק הנדל”ן בפאפוס

  • סוגי נכסים: פאפוס מציעה למתעניינים ברכישה (וגם בהשכרה) של נדל”ן, מגוון רחב של סוגי נכסים, כולל דירות, בתים פרטיים ווילות. דירות הן מהנכסים המבוקשים יותר, בזכות מחיריהן הנמוכים והיותן אפשרות כלכלית נוחה ונגישה יותר מצד הרוכשים ומצד שוכרים פוטנציאליים לטווח קצר, או ארוך.
  • מחירים: מחירי הנדל”ן בפאפוס משתנים בהתאם לאזור או השכונה בהם נמצא הנכס. דירה שממוקמת באחת הנקודות המרכזיות, או סמוך למוקדי עניין של העיר (שהבולטים ביותר מביניהם הוא חוף הים והעיר העתיקה), מטבע הדברים, עשויה להיות יקרה יותר מדירה שנמצאת בשכונה פרטית ומרוחקת יותר.
  • מגוון: מגוון הדירות בפאפוס הוא רחב וניתן למצוא בה כל דירה, החל מדירת סטודיו קטנה ליחיד או לזוג מיד שנייה, ועד לדירות מרווחות ומפוארות, או דירות פנטהאוז חדשות ומודרניות. חלק ניכר מהדירות, אף נמכרות כשהן מרוהטות ומאובזרות, לפחות חלקית.
  • שוק השכירות: שוק השכירות בעיר הוא ער ודינמי. היותה של פאפוס מוקד משיכה לתיירים רבים, מקל על בעלי דירות להשכיר את הנכס שלהם גם לתקופות קצרות במחירים גבוהים.
    סקירה קצרה באתרים דוגמת “Airbnb” ו- “Booking”, ממחישה היטב את ההכנסה הנאה שדירות בעיר מצליחות לייצר בעונת התיירות.
    תודות למזג האוויר הנפלא של קפריסין בכלל ושל פאפוס בפרט, עונת התיירות במקום היא ארוכה ונמשכת מאפריל עד אוקטובר, ואפילו נובמבר.
  • מיסים ומימון: נתון חשוב מאד המשפיע בצורה משמעותית על כדאיות עסקאות נדל”ן בפאפוס היא הרגולציה על תנאי המס ומימון למשקיעים זרים בקפריסין. המדינה בנתה מנגנון רגולטורי שמטרתו להגן על זכויות הרוכשים והמוכרים, וקפריסין כעת בין המקומות הנוחים בעולם לעסקאות נדל”ן למשקיעים זרים.
  • תנופת בנייה: בשנים האחרונות פאפוס נהנית מצמיחה נדל”נית אדירה ומבניית פרויקטים חדשים למגורים. כיום הביקוש הגדול לנכסים חדשים כלכך גדול, שרב הנכסים נקנים עוד לפני תחילת הבנייה.

דירות למכירה בפאפוס

מחירי דירות בפאפוס

בדיוק כפי שמגוון הדירות בעיר הוא רחב מבחינת מיקום, גודל ומצב הדירה, כך גם טווח המחירים שלהן מאפשר למצוא דירות המתאימות לתקציבים בגדלים שונים.

  • מחירי דירות על החוף ובמרכז ההיסטורי של העיר (Paphos Old Town) נעים סביב €1500-2000 למ”ר ולפעמים יותר.
  • מחירי דירות ברובעי התיירות של העיר, כמו לדוגמא בשכונת קאטו (Kato), נעים סביב 1500-€2,500 למ”ר.
  • דירות הממוקמות בשכונות פריפריות ומרוחקות יותר, ניתן למצוא במחירים של €1200-1500 למ”ר ואף פחות.

כאן המקום להדגיש, כי מורכבותו של תהליך הרכישה של דירה במדינה זרה, דורשת ליווי צמוד של סוכנות נדל”ן אמינה ומנוסה, הבקיאה ברזי המקום, בשוק הנדל”ן באיזור המבוקש, ובתקנות המס וההליכים המשפטיים המקומיים.

אם החלטתם לחפש דירה לקנייה בפאפוס, אנו, “Keynote Assets”, חברת נדל”ן שהוקמה על ידי זוג ישראלים המתמחים בנכסים בפאפוס וסביבותיה – הכתובת המדויקת עבורכם.

עד היום, ליווינו עשרות ישראלים וגם משקיעים זרים אחרים במציאת אפיק ההשקעה הנדל”ני האופטימלי עבורם בקפריסין, וליווינו מקרוב הרבה מאד עסקאות אל סיומן המוצלח.

כאן באפשרותכם למצוא מידע נוסף על מגוון השירותים, הפרויקטים והשקעות הנדל”ן שאנו מציעים ללקוחותינו.

 

מוזמנים ליצור עמנו קשר:

בווטסאפ  357-99-982500+  |  באימייל info@keynote-assets.com  |  בעמוד “צור קשר” באתר

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן