fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

נדלן להשקעה בחול

נדלן להשקעה בחול

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים נדלן להשקעה בחול?

במציאות הישראלית הקשוחה שבה מחירי הנדל”ן הם מהגבוהים בעולם, הפיתוי לרכוש דירה, או אפילו כמה דירות בחול להשקעה, מעולם לא היה חזק יותר, ובצדק רב.

אתרי נדל”ן במדינות זרות מלאים בתמונות נפלאות של וילות יוקרתיות, בתי כפר קסומים, דירות אורבניות מלוטשות, ודירות נופש על חוף הים בכל רחבי העולם, לצד הבטחה לתשואה משתלמת.

אין ספק, שהאפיק של השקעות נדלן מניב בחול יכול להיות רווחי מאד ולאפשר קפיצת מדרגה רצינית מבחינה כלכלית, אך לצד הריגוש שבחקר אופקים חדשים ודריסת רגל במדינה אחרת, חשוב מאד להיכנס לעולם של עסקאות נדל”ן בחו”ל בראש צלול, ולהצטייד היטב במידע ובשאלות חשובות שיש לקבל עליהן תשובות.

בימינו, כשהתקשורת עם כל אדם על פני הגלובוס היא כה זמינה ונוחה, ההזדמנויות בשווקי הנדל”ן הזרים הן כמעט אינסופיות, אך יחד עמן, גם המלכודות.

במאמר זה, נסקור את השיקולים העיקריים שכל מי שעומד לפני רכישת דירות להשקעה בחול (או כל נכס אחר), צריך לקחת בחשבון, ואת הבדיקות שעליו לבצע בנוגע לכל נכס פוטנציאלי.

לצד זאת, נבין את החשיבות העצומה של שכירת שירותי חברות נדלן בחול, המהוות רכיב מפתח במציאת העסקה המתאימה ביותר לצרכים ובהשלמת העסקה בהצלחה.

ליצירת קשר לחצו כאן
למידע נוסף לחצו כאן

 

השקעות בחול – נדלן מניב או מכזיב?

כיצד ניתן למקסם את הסיכוי לביצוע עסקה מוצלחת ומשתלמת ולמזער את הסיכון לעסקה כושלת, שסופה מפח נפש והפסד כספי?

השיקולים נוגעים ל-5 היבטים מרכזיים:

  • מחקר שוק ומחקר מיקום
    יש לערוך מחקר מעמיק לגבי תנאי השוק המקומי והמיקום הספציפי שבו מתכוונים להשקיע.
    הבנת שוק הנדל”ן המקומי כוללת מגמות מחירי נכסים, דינמיקה של ביקוש והיצע, אילוצים משפטיים או רגולטוריים, ויציבות כלכלית ופוליטית כללית של המדינה והאזור.
    מחקר מקיף ומקצועי יסייע גם לקבל את ההחלטה לגבי סוג הנכס שכדאי לרכוש. לדוגמא, יש מקרים שבהם עדיף לרכוש דירה ישנה ולשפץ אותה, ויש מקרים בהם דווקא דירות חדשות עשויות להשתלם יותר.

  • מסגרת משפטית ורגולטורית
    יש להבין היטב את חוקי הבעלות על נכסים במדינה ולחקור את החוקים והתקנות המסדירים בעלות זרה על נכס במדינת היעד. מדינות מסוימות עשויות להגביל בעלות זרה, בעוד שלאחרות עשויות להיות דרישות מיוחדות או מיסים ספציפיים עבור משקיעים שהם תושבי חוץ.
    כאשר בוחנים נכס ספציפי, חיוני לוודא שלנכס יש שטרי בעלות ברורים ומסודרים ושמקבלים את כל התיעוד המשפטי הדרוש. לצורך כך, יש לשכור את שירותיו של עורך דין או מומחה נדל”ן מקומי, שמכיר את ההליכים המשפטיים של השוק המקומי על בוריים ושילווה את העסקה מתחילתה (עוד לפני שלב הצעת המחיר) ועד סופה.

  • מימון והמרת מטבע
    חשוב לבדוק את אפשרויות המימון הזמינות למשקיעים זרים. למשכנתאות מקומיות עשויים להיות תנאים ושיעורי ריבית שונים מאלה שאנו רגילים אליהם בישראל.
    כאן נכנסים לתמונה גם סיכוני המרת מטבע: תנודות בשערי החליפין יכולות להשפיע על עלות ההשקעה, על החזרי הלוואות ועל הכנסות משכירות. מומלץ לשקול שימוש אסטרטגיות גידור מטבע במידת הצורך.

  • ניהול ותחזוקה שוטפים של הנכס לאחר רכישתו
    ניהול שוטף של נכס קשה מאד לבצע בשלט רחוק. יש לקחת בחשבון שכירת שירותים של חברת ניהול נכסים מקומית במדינת היעד, או של אדם אמין באזור שיכול לפקח על התפעול השוטף, לנהל את התקשורת מול הדיירים ולטפל בבעיות תחזוקה.
    השכר או העמלה שישולמו תמורת הניהול, צריכים להילקח בחשבון במסגרת חישוב התשואה הריאלית על הנכס, ויחד עמם גם עלויות תחזוקה השוטפות הקשורות לנכס.
    חשוב לוודא הקצאת תקציב לכיסוי תיקונים, שדרוגים וכל הוצאה בלתי צפויה אחרת.

  • אסטרטגיית יציאה והשלכות מס
    כשנכנסים לעסקת נדל”ן יש לעשות זאת תוך גיבוש אסטרטגיית יציאה ברורה. לשם כך, יש להבין כיצד ניתן למכור או לצאת מההשקעה בבוא הזמן ומה התהליכים הכרוכים בכך, שכן, מכירת נכסים בחו”ל עשויה להיות כרוכה בהליכים ובהשלכות מס שונות מאשר בישראל.
    לגבי מיסוי, יש להיוועץ במומחה מס, הבקיא בחוקי המס בישראל ובמדינת היעד כאחד. הוא יידע להפנות את תשומת הלב לאמנות מס או להסכמי כפל מס, שיש להם השלכות ישירות על התשואה של ההשקעה.

נדלן להשקעה בחול

לא קשה להבין, שהשקעות נדל”ן מוצלחות בחו”ל דורשות תכנון קפדני, מומחיות מקומית והבנה מעמיקה של האתגרים וההזדמנויות הייחודיים, המאפיינים את השוק הנבחר.

זהו תהליך שרק יחידי סגולה יכולים להשלים בהצלחה בכוחות עצמם וגם אז – הם לוקחים סיכון גדול מאד.
מורכבות התהליך דורשת סיוע של מומחי חברת השקעות נדלן בחול, שיבטיחו ליווי צמוד בכל ההיבטים שפורטו, וידעו כיצד לנווט בדרך למציאת הנכס המתאים ביותר לאפשרויות ולצרכים של הלקוח, בתוך השוק המקומי.

אם אתם שוקלים רכישת נכס להשקעה בחו”ל, אנו ב- Keynote Assets, חברה המתמחה בהשקעות נדל”ן בקפריסין, מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ אחד על אחד.

כאן, תוכלו למצוא מידע נוסף על השקעות נדל”ן שאנו מציעים ללקוחותינו.

עם ניסיון של רכישת עשרות נכסים להשקעה והתמחות עמוקה ומקיפה בשוק הנדל”ן הקפריסאי, תוכלו להבטיח לעצמכם שכל הדברים החשובים מכוסים ומטופלים, ולקבל ליווי מזוג ישראלים שעשה את זה בעצמו.

צרו קשר:

בווטסאפ  357-99-982500+  |  באימייל info@keynote-assets.com  |  בעמוד “צור קשר” באתר

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן