פאפוס קפריסין היא הלוקיישן הטוב ביותר להשקעות נדל״ן

פאפוס קפריסין

חדשות מצוינות למשקיעי הנדל”ן! 

בשנת 2024, פאפוס שומרת על הכתר שלה כעיר המובילה בקפריסין במכירות נדל”ן לקונים מחו”ל. עם 665 מתוך 1,962 עסקאות נדל”ן הכוללות משקיעים זרים, פאפוס ממשיכה להוביל את השוק, ועוקפת ערים מרכזיות אחרות כמו לימסול ולרנקה (Cyprus Mail).

לפי נתונים שפרסם משרד הפנים, מחלקת הקרקעות והמדידות של קפריסין’, מאפריל 2024, פאפוס רשמה 665 מכירות, לימסול הגיעה למקום השני עם 530, לרנקה למקום השלישי עם 471, ניקוסיה במקום הרביעי עם 187, ופמגוסטה במקום החמישי עם 109.

 

מדוע להשקיע בפאפוס קפריסין?

הישג יוצא דופן זה מדגיש את האטרקטיביות של פאפוס כיעד השקעות מוביל. ההיסטוריה העשירה של העיר, הנופים המדהימים ואורח החיים התוסס הופכים אותה למגנט עבור אלה המחפשים בית שני או הזדמנות השקעה משתלמת. בשל מגזר התיירות המשגשג שלה, פאפוס לא רק מציעה איכות חיים גבוהה אלא מתגאה גם בשוק שכירות חזק  לטווח קצר וגם לטווח ארוך. בנוסף, ממשלת קפריסין מציעה תמריצים שונים למשקיעים זרים, כולל הטבות מס ותוכניות תושבות קבע,  המגבירות את האטרקטיביות של ההשקעה בעיר חוף יפהפייה זו.

יתרה מכך, הקהילה והתרבות התוססת של פאפוס קפריסין, המיקום האסטרטגי, שוק הנדל”ן היציב והתשתית המודרנית שלה תורמים משמעותית לפוטנציאל ההשקעה שלה.
העיר הקוסמופוליטית הינה בית לקהילה חמה ומסבירת פנים, עשירה במורשת תרבותית מגוונת, ההופכת אותה למקום אידיאלי למגורים והשקעה.
המיקום האסטרטגי של פאפוס בחוף הדרום מערבי של קפריסין משמש כשער לאירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה, המגבירה עוד יותר את האטרקטיביות שלה למשקיעים בינלאומיים.

לסיכום, פאפוס משלבת יופי טבעי, היסטוריה עשירה ושירותים מודרניים, ההופכת אותה ליעד אידיאלי להשקעות נדל”ן. המיקום האסטרטגי שלה, שוק השכירות החזק והמדיניות הידידותית למשקיעים מגבירים עוד יותר את המשיכה אליה . השקעה בפאפוס קפריסין פירושה אבטחת נכס יקר ערך באזור תוסס וצומח, המבטיח גם הנאה וגם תגמולים פיננסיים.

ליצירת קשר לחצו כאן

לקריאה נוספת על דירוג איכות החיים בפאפוס קפריסין

סיכום מכירות הנדל”ן בפאפוס קפריסין (ינואר-אפריל 2024)

לפי נתונים ממחלקת הקרקעות והמדידות של קפריסין, פאפוס רשמה נתוני עסקאות מרשימים בארבעת החודשים הראשונים של 2024. הנתונים מצביעים על פעילות חזקה מצד קונים מהאיחוד האירופי ומחוצה לו, מה שמדגיש את הפופולריות ואת פוטנציאל ההשקעה של פאפוס קפריסין.

  • ינואר 2024: מכירות בתוך האיחוד האירופי: 148, מכירות מחוץ לאיחוד האירופי: 150, חוזים בתוך האיחוד האירופי: 182, חוזים מחוץ לאיחוד האירופי: 131
  • פברואר 2024: מכירות בתוך האיחוד האירופי: 116, מכירות מחוץ לאיחוד האירופי: 145, חוזים בתוך האיחוד האירופי: 172, חוזים מחוץ לאיחוד האירופי: 168
  • מרץ 2024: מכירות בתוך האיחוד האירופי: 70, מכירות מחוץ לאיחוד האירופי: 146, חוזים בתוך האיחוד האירופי: 137, חוזים מחוץ לאיחוד האירופי: 179
  • אפריל 2024: מכירות בתוך האיחוד האירופי: 69, מכירות מחוץ לאיחוד האירופי: 149, חוזים בתוך האיחוד האירופי: 165, חוזים מחוץ לאיחוד האירופי: 179

נתונים אלה משקפים את הביקוש הקבוע והעניין הגובר בפאפוס קפריסין כיעד השקעות ראשוני, ההופך אותה לבחירה מצוינת עבור משקיעי נדל”ן המחפשים תשואות יציבות וצמיחה ארוכת טווח.

 

 

KEYNOTE ASSETS LTD –  להשקעה בטוחה ואמינה

חברת KEYNOTE ASSETS LTD הוקמה ב 2017 בקפריסין על ידי דוקטור נעם ואליס שני, מנהלים בכירים לשעבר בתחומי הביוטכנולוגיה והשיווק.

החברה הינה בעלת נכסים מניבים רבים באזור העיר פאפוס (דירות להשכרה ווילות נופש לתיירים).

בשנת 2021 הקמנו  קרן נדל”ן אירופאית פרטית שרכשה כבר עשרות רבות של נכסים להשכרה בפאפוס.

אנו מלווים ומייעצים למשקיעים ישראלים ואירופים המעוניינים לרכוש נכסים להשקעה ולמגורים או נופש באזור פאפוס, קפריסין.

יש ברשותינו מגוון רחב של נכסים ואנו מציעים גם חבילות רילוקיישן.  צרו עימנו קשר ובואו לבקר אותנו בפאפוס קפריסין.

לפרטים נוספים לחצו >>>כאן<<<

להתחלת צ’ט עם נציג לחצו >>>כאן<<<

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן