fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

דירות לקנייה ורכישה בקפריסין

דירות לקנייה ורכישה בקפריסין

קפריסין – דירות למכירה: כדאיות רכישת בית בקפריסין

ישראל, מחירי נכסים ככלל ונכסים ליד הים בפרט מגיעים לסכומים דמיוניים ועבור רוב האנשים, הסצנה החלומית הזו היא בגדר פנטזיה בלתי מושגת. החדשות הטובות הן שהיא יכולה להפוך למציאות, אם מוכנים לפתוח קצת את הראש ולבחון מקומות אחרים ולא פחות יוקרתיים וקסומים.

קפריסין, היא אחת מפניני הים התיכון ושכנה קרובה מאוד של ישראל, שמציעה כיום שוק נדל”ן מתפתח, דינמי ועתיר אפשרויות.

כמדינה שופעת טבע ונופים עוצרי נשימה, בעלת היסטוריה עשירה וכלכלה יציבה שהולכת ומתפתחת, קפריסין היא יעד אטרקטיבי עבור מי שמבקש לעצמו פיסת גן-עדן, בין אם למטרת השקעה ובין אם למגורים.

עם זאת, לפני שיוצאים למסע חיפוש נכסים מרגש, חיוני לחקור ולהבין כמה דברים, לשקול את הגורמים החשובים בעת רכישת נכס בחו”ל, וללמוד כיצד למצוא את העסקאות הטובות ביותר והמתאימות לכיס, למטרות ולהעדפות הפרטיות.

השורות הבאות מציגות רקע כללי על קפריסין ועל שוק הנדל”ן שלה ומפרטות את היתרונות הבולטים של רכישת נכס בקפריסין.

ליצירת קשר לחצו כאן

למידע נוסף לחצו כאן

קצת על כלכלת קפריסין

כלכלת קפריסין מבוססת באופן מסורתי על שירותים, כולל פיננסים, תיירות ונדל”ן ולמגזרים הללו יש תפקיד משמעותי בצמיחתה הכלכלית. חברותה באיחוד האירופאי ומיקומה האסטרטגי של המדינה במזרח הים התיכון הפך אותה גם למרכז עסקים ומסחר בינלאומיים.

ראוי לציין, כי כלכלת קפריסין התמודדה עם אתגרים בעבר, כולל משבר בנקאי ב-2013, שהוביל לתוכנית חילוץ של מלווים בינלאומיים. עם זאת, בשנים שלאחר המשבר ביצעה קפריסין רפורמות כלכליות שונות וצעדים לייצוב המגזר הפיננסי שלה, שקידמו צמיחה כלכלית.

בשורה התחתונה, קפריסין נהנית מכלכלה יציבה למדי לאורך השנים ומשוק נדל”ן פעיל כבר עשרות שנים.

רקע על שוק הנדל”ן הקפריסאי

כאמור, שוק הנדל”ן בקפריסין אינו קופא על שמריו והמדינה מושכת אליה כבר עשרות שנים תושבי חוץ מרחבי העולם, המבקשים ליהנות ממזג האוויר הידידותי שלה ומנופייה.
ניתן למצוא בה נכסים רבים השייכים לתושבי חוץ, בין כאלה שרוכשים לעצמם כבית נופש, ובין כאלה שתרים אחר השקעה נדל”נית מוצלחת.

תנופת הבנייה במדינה בשנים האחרונות, מביאה עמה היצע מגוון של דירות בקפריסין למכירה, גם כשהן עדיין “על הנייר”. לצידן, ניתן למצוא גם דירות יד שניה, בתי קרקע ואף ווילות מפוארות.

המיסוי על נדל”ן בקפריסין נחשב נוח עבור משקיעים מבחוץ, הן בשלב הקנייה והן בעת מכירת הנכס ומהווה פרמטר מרכזי בתחשיבי כדאיות ההשקעה.

בשנים האחרונות חלה תנופה משמעותית בתחום ומחירי הנכסים נמצאים במגמת עליה. עם זאת, עדיין ניתן למצוא עסקאות נדל”ן משתלמות רבות, בעיקר כשמשווים את עלות ההשקעה ואת התשואה למשתנים המקבילים בישראל.

דירות לקנייה ורכישה בקפריסין

קניית בית בקפריסין – יתרונות

  • מיסוי נוח בהשוואה להרבה מדינות אחרות.
  • קרבה לישראל, המאפשרת גישה נוחה וזולה ושליטה על ניהול הנכס ביתר קלות.
  • שפע אפשרויות נדל”ן, המאפשרות התאמה למגוון היקפי תקציב ולצרכים שונים של המשקיע.
  • שוק שכירות משגשג ודינמי עם רמות ביקוש גבוהות.
  • קפריסין היא יעד תיירותי נחשק, הפותח אפיק הכנסה נאה מהשכרת נכסים לטווח קצר או ארוך.
  • להבדיל מישראל, הבעלות על נכס בקפריסין היא ישימה ואפשרית עבור אנשים רבים שאינם יכולים להרשות לעצמם קניית דירה בארץ, מבלי לשעבד נתח כבד מאד מהכנסתם השוטפת לטובת משכנתא והלוואות למיניהן.

בהינתן כל זאת חשוב להדגיש, כי רכישת דירה או בית היא עסקה כבדת משקל מבחינה כלכלית ובעלת השלכות משפטיות – גם כשהיא מבוצעת בארץ. כאשר רוכשים נכס בחו”ל, חשוב לנקוט משנה זהירות ולבצע את הרכישה בעזרת ליווי צמוד של גורם מקצועי ומנוסה, המכיר את כל דקויות העסקה במדינת היעד.

בדיוק כאן נכנסת לתמונה “Keynote Assets” – חברה שהוקמה ומנוהלת על ידי צמד ישראלים, שכבר ביצע עשרות רכישות נדל”ן בקפריסין.

אם אתם שוקלים קניית דירה בקפריסין, או מתלבטים לגבי סוג הנכס ואופי העסקה המתאימים לכם ביותר,

אנו ב- “Keynote Assets“, מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל ליווי אישי מקצועי לאורך כל הדרך, באופן שיבטיח לכם עסקה מוצלחת, התפורה בדיוק למידותיכם.

כאן באפשרותכם למצוא מידע נוסף על מגוון השקעות נדל”ן ושירותים שאנו מציעים ללקוחותינו.

 

להתאמה אישית של מסלול השקעה בנדל”ן, צרו קשר:

בווטסאפ  357-99-982500+  |  באימייל info@keynote-assets.com  |  בעמוד “צור קשר” באתר

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן