fbpx

לחצו עכשיו לקשר וואצאפ או אימייל: info@keynote-assets.com

בתים ווילות למכירה בקפריסין

בתים ווילות למכירה בקפריסין

בית בהרים או וילה על הים – נכסים למכירה בקפריסין

השקעת נדל”ן, כשהיא נעשית בצורה שקולה ומושכלת, הנה אחת ההשקעות הכלכליות היציבות והטובות בשוק. השקעה בנדל”ן נחשבת להשקעה כספית אטרקטיבית ונחשקת בעיני רבים.

לאור מצב הנדל”ן בארץ, שלמעלה מעשור הולך והופך את חלום הקנייה של בית קרקע, לכמעט בלתי אפשרי מבחינה כלכלית, קפריסין בולטת כיעד מושך עבור ישראלים, שאינם מוכנים לוותר על האפשרות להיות הבעלים המאושרים של בית פרטי או וילה מפנקת.

תודות לכלכלה יציבה, תיירות פעילה לאורך רוב ימות השנה, נופים יפהפיים ושוק נדל”ן פורח ותוסס, ניתן למצוא גם היום שפע של בתים למכירה בקפריסין במחירים של דירות בערי פריפריה בארץ ובהחלט ניתן לומר, כי וילה למכירה בקפריסין, היא חלום בר השגה.

ליצירת קשר לחצו כאן

למידע נוסף לחצו כאן

במטרה לספק רקע גאוגרפי ותרבותי מזווית ראייה נדל”ניסטית למעוניינים ברכישה על האי,  הנה מידע בנושא שמוגש על ידי הצמד המייסד של חברת “Keynote Assets”, המתמחה בהשקעות נדל”ן בפאפוס, קפריסין, וילות בקפריסין, או בתים בקפריסין למכירה, תוך התמקדות בקפריסין היוונית.

  • קפריסין היוונית חולשת על כשני השלישים הדרומיים של האי וקרוב ל- 80% מתושבי המדינה הם יוונים. השליש הצפוני של האי נמצא תחת שליטה טורקית.
  • לרנקה, לימסול, פאפוס, וחלקה הדרומי של ניקוסיה הן ערים המשתייכות לחלק היווני של קפריסין ומאכלסות כ-36% מכלל אוכלוסיית האי נכון לסוף שנת 2023.
  • קפריסין היוונית מתגאה בנופי טבע מגוונים. מרכסי ההרים הגבוהים שלה ועד לחופיה הזהובים, היא מספקת רקע שובה עין ולב למגוון מיזמי נדל”ן.
    בין אם וילה הנושקת לים בלבה של עיירת חוף שוקקת, בין אם בית אבן מסורתי בכפר הררי מוקף ירק, ובין אם דירת פנטהאוז אורבנית מודרנית – כל נכס מציע מאפיינים ייחודיים, שנותנים מענה לכל העדפה אישית.
  • מורשת אדריכלית מגוונת: ההיסטוריה העשירה של האי משתקפת בארכיטקטורה ובתרבות שלו, ומספקת מגוון אפשרויות נדל”ן. האווירה הרב-תרבותית ומסורת האירוח מסבירות הפנים של הקפריסאים, מוסיפות קסם ייחודי, הן למגורי קבע והן לנופש על האי.
    לצד אלה, חלקו הדרומי של האי נהנה מתשתיות תחבורה נוחות, ממרכזי מסחר וקניות מפותחים ומתעשיית שירותים עניפה.
    אפשר בהחלט להסכים, שקפריסין היוונית מציעה אורח חיים המשלב בין קסמו של העולם הישן לבין מיטב הנוחות המודרנית.
  • קפריסין היוונית מהווה כיום יעד מושך להשקעות נדל”ן גם עבור מי שרוצה לעבור לגור בה וגם עבור מי שמחפש נכס להשקעה, אשר ניתן להשכירו בקלות וכמובן שיניב תשואה נאה על השכירות ועל המכירה בבוא היום.
    גורמים כמו תעשיית תיירות משגשגת, צמיחה כלכלית יציבה ותמריצי מס, הופכים אותה לבחירה פיננסית נכונה.

בשורה התחתונה, מספיק לדמיין את החופשה האחרונה בקפריסין על כל מנעמיה, כדי להבין את כוח המשיכה שלה.

בשיקלול כלל היתרונות הנדל”ניות הנובעות מכך, זועקות לשמיים: תנופת בנייה נמרצת, שוק שכירות חי ובועט –לטווח ארוך ו לטווח קצר, וריבוי נכסים מסוגים וגדלים שונים, שמחליפים ידיים.

עם זאת, כשעומדים לפני רכישת וילה בקפריסין, עדיין יש כברת דרך לעבור, על מנת להבטיח עסקה טובה, בטוחה ומותאמת לצרכים האישיים. לכן מומלץ לקחת יועץ נדל”ן מקומי ומקצועי, בעל ידע וניסיון רב בשוק המקומי ועם זאת מכיר את ההתנהלות בצד הישראלי ויודע לתרגם זאת נכון לשני הצדדים. מאד חשוב שאותו יועץ ידע לחבר את המשקיע עם יועצי מס ומשפטנים המתמחים בעסקאות נדל”ן ללא משוא פנים. בדיוק לשם כך, “Keynote Assets” נמצאים כאן.

אם החלטתם לצאת לדרך ואתם מעוניינים למצוא את הנכס האידיאלי עבורכם בקפריסין, תוכלו ליהנות מניסיוננו העשיר כזוג ישראלים שהקים סוכנות נדל”ן קפריסאית וכבר הספיק לרכוש עשרות רבות של נכסים מכל הסוגים.

אנו מתמחים בחיבור בין קונים ישראלים למוכרים מקומיים ומספקים ליווי צמוד וגב מלא בכל ההיבטים הנוגעים לעסקה.

כאן תמצאו מידע נוסף על קשת השקעות הנדל”ן והשירותים שאנו מספקים ללקוחותינו.

 

כל שנותר לכם, הוא ליצור איתנו קשר:

בווטסאפ  357-99-982500+  |  באימייל info@keynote-assets.com  |  בעמוד “צור קשר” באתר

יצירת קשר

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

יצירת קשר

מלאו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן